חיפוש
כל הקטגוריות
    תפריט Close

    מדפסת צבע Brother MFC-L8690CDW - חווית הדפסה מתקדמת ומקצועית

    יצרן: brother
    Brother MFC-L8690CDW היא מדפסת צבע מתקדמת המציעה תכונות מרשימות ויתרונות מובהקים. המדפסת מספקת איכות גבוהה של הדפסה בצבעים חיים וחדים. היא מצוידת בטכנולוגיית דפוס דו צדדי אוטומטית, המאפשרת הדפסה מהירה ויעילה. בנוסף, המדפסת מציעה תפקודים רבים כמו העתקה, סריקה ושליחת פקסים, המקלים על העבודה המשרדית היומיומית. נקודת המכירה הייחודית של Brother MFC-L8690CDW היא היכולת להתחבר לרשת אלחוטית ולהדפיס ממכשירים ניידים בקלות. המדפסת מתאימה במיוחד למשרדים ועסקים שמחפשים מכונה יעילה ומתקדמת .
    מק"ט: L8690CDW


    ₪2,480
    i h
    מקבלים תשלום ב:

    אשראי עד 8 תשלומים ללא ריבית.
    יעוץ והכוונה מקצועית שירות והדרכה גם לאחר הקניה.
    ליעוץ והזמנה טלפונית 08-9293594 
    ווצאפ 0542221207
    משלוחים וזמני אספקה:
    ניתן לאיסוף ממחסן ראשי ,שפירא 35 לוד , או מאליהו איתן 14, ראשון לציון
    האיסוף יתבצע בתיאום מראש ולאחר הזמנה מראש.
    משלוח אקספרס עד הבית  לכל הארץ.
    משלוח מהיום להיום בהזמנות באיזור המרכז , בהזמנות שיתקבלו עד 14:00
     
     

    מוצרים מיבואן רשמי עם אחריות מלאה ומענה טלפוני, משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ ..

    משלוח חינם
    מועד אספקה: אספקה עד 2 ימי עסקים
     

    מדפסת הצבע Brother MFC-L8690CDW היא הפתרון המושלם לכל צרכי הדפסה שלך. היא מציעה לך את היכולות המתקדמות ביותר בתחום ההדפסה, ומספקת חווית הדפסה מקצה לקצה ברמה הגבוהה ביותר.

    ה-MFC-L8690CDW מגיעה עם טכנולוגיית הדפסה לייזר צבעונית מתקדמת, המבטיחה תוצאות מדהימות ברזולוציה גבוהה של עד 2400x600 dpi. תוכל להדפיס מסמכים באיכות מעולה, תמונות צבעוניות וגרפיקות מרהיבות, ואף ליצור חוברות ומסמכים דו-צדדיים בקלות ובמהירות.

    המדפסת מצוידת במסך מגע צבעוני גדול בגודל 9.3 ס"מ, המאפשר שליטה נוחה ומהירה על כל הפונקציות. תוכל להתאים את ההגדרות, לבחור בין מספר אפשרויות הדפסה ולצפות בתצוגה מקדימה של המסמכים לפני הדפסתם.

    ה-MFC-L8690CDW מציעה גם יכולות חיבור מתקדמות, כולל חיבור Wi-Fi ו-Bluetooth, המאפשרים לך להדפיס מכל מכשיר נייד בקלות ובמהירות. תוכל לשלוח מסמכים להדפסה ישירות מהטלפון הנייד שלך או מהמחשב האישי שלך, ולחסוך זמן ומאמץ.

    בנוסף, המדפסת מציעה יכולות סריקה והעתקה מתקדמות. תוכל לסרוק מסמכים ישירות למחשב או לשלוח אותם בדוא"ל, ולהעתיק מסמכים בקלות ובמהירות.

    ה-MFC-L8690CDW מגיעה עם מגוון פונקציות נוספות שימושיות, כולל תיקון אוטומטי של תקלות הדפסה, חיבור לכרטיס זיכרון ואפשרות להדפסה ישירה מכונן USB.

    עם ה-MFC-L8690CDW תוכל להיות בטוח שתקבל את המוצר הטוב ביותר לצרכיך. היא מציעה איכות מדפסת מעולה, יכולות מתקדמות וחיבוריות מרשימה, והכל במחיר הוגן ותמורה מעולה לכסף. עם Brother MFC-L8690CDW, תוכל להיות בטוח שתקבל את המוצר המושלם לכל צרכי הדפסה שלך.

    תגיות מוצר